Contoh Karangan Aku Dilahirkan Di Sebuah Kilang

Aku dicipta untuk membolehkan manusia menonton berita cerita dan sebagainya. Aku ditempatkan sederet dengan rakan kamus daripada pelbagai syarikat penerbitan.


Contoh Karangan Autobiografi Pdf

Pada suatu hari aku telah dihantar ke sebuah kedai basikal di Petaling JayaSelangor.

. Aku dilahirkan di sebuah kilang televisyen Panasonic di Shah Alam. Aku dihantar ke Petaling Jaya dengan menggunakan lori kecil. Badanku berbentuk leper dan kebanyakan bahagian badan ku diperbuat daripada plastik.

Pada suatu hari aku telah dihantar ke sebuah kedai basikal di Petaling JayaSelangor. Aku sebuah komputerNama aku Acer. Walau bagaimanapun selalunya aku digunakakan untuk berhibur.

Adam berkatabaiklah ibuadam mahu ke sekolah sekarangbaiklah siapkan semua barang kamu kata ibu. Tanda harga yang terlekat di badanku. Pada suatu hari seorang budak perempuan datang ke kedai buku itu untuk membeli sebuah kamus yang baharu.

Aku bernama Kamus Pelajar. Aku dilahirkan di sebuah kilang di Johor Bahru. Selamat pagi kata cikgu rosahmad pergi ke.

Badanku dibalut dengan sekeping plastik. Aku dilahirkan di sebuah kilang percetakan di Kuala Lumpur. Aku dilahirkan di sebuah kilang.

Aku dilahirkan di sebuah kilang yang terletak di Miri. Walau bagaimanapun selalunya aku digunakakan untuk berhibur. Aku dilahirkan di sebuah kilang yang terdapat di Selangor Darul Ehsan.

Selepas dilahirkan aku dipakaikan pada sebuah patung dan diletakkan di dalam cermin. Â aku sebuah beg sekolah. Contoh item karangan respons terhad.

Aku dilahirkan di sebuah kilang di Shah Alam. 1 P a g e Contoh Karangan Aku Sebuah Basikal Aku ialah sebuah basikal yang berjenama Dorris. Aku sebuah telefon bimbit yang canggihAku bernama Samsung Galaxy S5 dan aku berwarna hitamAku dilahirkan di sebuah kilang elektronik yang terletak di Senai Johor.

Aku ialah sebuah kereta. Badanku berbentuk leper dan kebanyakan bahagian badan ku diperbuat daripada plastik. Tubuh badanku direka khas untuk memenuhi cita rasa pengguna di Malaysia.

Setelah lima hari berada di situ aku telah dibeli oleh seorang gadia bernama Linda. Aku juga mempunyai kawan-kawan yang lain untuk membolehkan aku berfungsi. Tip menulis karangan cemerlang bahasa melayu tahun 4 5 6.

Aku dibuat daripada kain dan. Aku dilahirkan di sebuah kilang yang besar. AKU SEBUAH BEGkarangan autobiografi AKU SEBUAH BEG.

Up to 24 cash back perjalanan dari kilang hingga ke tempat pameran - di mana dipamerkan - bertukar milik proses penggunaan dengan tuan baru - akhir hayat perasaan - sedih atau gembira 5. Â aku sebuah beg sekolah â nama aku adidas. Contoh 16.

Aku dicipta untuk membolehkan manusia menonton berita cerita dan sebagainya. Aku sebuah beg sekolah2 silang kata. Setelah siap diproses aku dan kawan-kawan dihantar ke sebuah kedai buku di Skudai Di sana kami dipamerkan di atas rak rak buku untuk dijual.

Aku dibuat di sebuah kilang besi waja yang tidak besar. Rumah kedua aku ialah Kedai Buku Popular. Aku diperbuat daripada kaca plastik besi dawai dan wayar.

Aku dibuatdaripada kain dan. Aku dilahirkan di sebuah kilang. Permukaanku selebar 32 inci.

Setelah siap diproses menjadi sebuah kereta aku dan rakan-rakan telah ditempatkan di bilik pameran kereta. Pada suatu hari seorang wanita membawa anaknya datang. Tahun 2 tahun 3 tahun 4 tahun 5 tahun 6 aku sebuah beg rotan.

Aku dilahirkan di sebuah kilang yang terkenal di IcelandNama aku ialah lamborghini gallardoAku dilahirkan bersama ramai kawanBadanku berwarna kuningBadanku dibuat daripada besi dan keluliSelepas dibuat aku dinilai dari segi kualiti. Belajar bersama di dalam kelas 5 mulia. Contoh karangan untuk murid tahun 5 by lim_liang_14.

Kedai itu dikenali sebagai Kedai Basikal Joe. Selepas dilahirkan aku dipakaikan pada sebuah patung dan diletakkan di dalam cermin. Banyak cantik muka dia nak blah macam tu jeaku menjawab pantas.

Tulis sebuah karangan yang bertajuk aku sebuah beg. Contoh Karangan - Aku Sebuah Kereta. Tulis sebuah karangan yang bertajuk Aku Sebuah Televisyen.

Wah banyak betul rakanku di kedai ini Mereka ialah rakan kamusku. Badan aku berwarna biru dan diperbuat daripada kertas. Aku dilahirkan di sebuah kilang.

Contoh Karangan UPSR PPSR - Aku Sebuah Telefon Bimbit. Tanda harga yang terlekat di badanku menunjukkan RM 350. Selepas aku diperiksa aku dimasukkan ke dalam sebuah kotak.

TajukSaya Sebuah Basikal Aku berasal dari Negara Matahari Terbit. Selepas membuat pilihan budak itu. Boleh gunakan dialog untuk bercakap sesama rakan bukan dengan manusia.

Aku dilahirkan di sebuah kilang alat tulis Pilot yang terkenal di negeri Melaka. Linda memakaiku pada majlis hari jadinya. Contoh Karangan Aku Sebuah Basikal Aku ialah sebuah basikal yang berjenama Best.

Namaku sedikit pelik kerana doktor haiwan tersalah catat namaku semasa aku dilahirkan. Aku dilahirkan di sebuah kilang televisyen Panasonic di Shah Alam. Karangan pendek pt3 hari sukan sekolah.

Setelah siap diproses aku dan kawan-kawan dihantar ke sebuah kedai buku di Skudai. Setelah siap dibuataku diletakkan di dalam sebuah kotakSelepas itu aku dihantar ke sebuah kedai telekomunikasi di Skudai. Aku dan kembarku dilahir kan di sebuah kilang yang membuat kasut.

Badanku berbentuk leper dan kebanyakan bahagian badan ku diperbuat daripada plastik. Aku dibuat daripada kain dan plastik. Setelah aku disiapkan aku dimasukkan ke dalam sebuah kotak untuk.

Sempena pelancaran kereta baru ini akudan rakan-rakan telah mendapat sambutan hangat daripada para pengunjung. Setelah dua bulan berada di kedai buku tersebut aku dibeli oleh seorang murid perempuan. Aku dilahirkan di kilang proton di Shah Alam.

Aku Sebatang pen berjenama Pilot. Pada suatu hari aku dan kawan-kawan dibungkus. Dia hanya memiliki sebuah beg yang telah koyak dan lusuh yang dihadiahkan oleh tok penghulu tiga tahun yang lalu.

Add to my workbooks 5 Aku sebuah beg sekolah yang berjenama有品牌. Oleh itu ramai manusia ingin. Badanku berwarna merah gelap.

Aku sebuah begaku berjenama AdidasAku dibawa ke Malaysia dan aku dipamerkan di sebuah kedai aku berwarna hitam dan belangku berwarna putih aku melihat kawan-kawan ku dibeli oleh ramai orang yang mengunjungi tempat iniaku hanya menunggu untuk dibeli oleh orangAku berharap. Aku dibuatdaripada kain dan plastik. Aku dibuat daripada kain dan plastik.

Komponen badan aku terdiri daripada monitor tetikus papan kekunci pencetak pengimbas unit pemprosesan pusat CPU dan pembesar suara. Aku sebuah kamus. Aku dilahirkan di sebuah kilang televisyen Panasonic di Shah Alam.

Adam berkatabaiklah ibuadam mahu ke sekolah sekarangbaiklah siapkan semua barang kamu kata ibu. Paparkan nilai-nilai murni Tuliskan sebuah karangan yang bertajuk Aku Sebuah Basikal. Aku sehelai baju Aku dilahirkan di sebuah butik terkenal di ibu kota.

Contoh karangan 1. Aku dilahirkan di sebuah kilang yang terdapat di Selangor Darul Ehsan. Aku dilahirkan di sebuah kilang yang terletak di kuala lumpur.

Sandra Ávila Beltrán lahir pada tanggal 11 Oktober 1960. Karangan saya bertajuk Aku Sepasang Kasut. Badan aku berwarna hitam.

Aku dilahirkan di sebuah kilang di Shah Alam. Aku dihantar ke Petaling Jaya dengan menggunakan lori kecil. Aku dicipta untuk membolehkan manusia menonton berita cerita dan sebagainya.

Di sana aku dipamerkan di atas rak buku untuk dijual kepada pelanggan. Contoh Karangan Aku Sebatang Pen. Badanku terdiri daripada besi waja getah asli kaca dan plastik.

Walau bagaimanapun selalunya aku digunakakan untuk berhibur.


Doc Contoh Karangan Subasini Muniady Academia Edu


Aku Sebuah Telefon Bimbit Pdf


Karangans


Doc Karangan Aku Sebuah Komputer Azlan Mohd Haron Academia Edu

Post a Comment

0 Comments

Ad Code